Ho heu tornat a fer! Enhorabona, campiones!

L’alumnat de batxillerat s’ha tornat a presentar al concurs literari AMIC-Ficcions i ha tornat a aconseguir premi! El curs passat, van quedar finalistes les històries de la Júlia Pelegrí i del grup Siracusa (Chaymae, Jasvinder, Kaoutar i Farah) i aquest curs, les de l’Estel Forroy i la de la Júlia, un altre cop.

A la 14a edició, la Júlia Pelegrí Mancebo va guanyar el Premi a la Segona Millor Història AMIC-Ficcions pel relat “Vals a dos” i, en aquesta convocatòria, de les 200 històries finalistes, ha guanyat el Premi Territorial del Gironès pel relat “Allò que mai serem”.

L’objectiu principal d’aquesta iniciativa creada per l’Associació de Mitjans d’Informació i Comunicació és impulsar la creació literària i el treball en equip dels estudiants, així com fomentar l’escriptura i la literatura en català. A través de la pàgina ficcions.cat qualsevol usuari pot llegir els capítols que van publicant els joves participants.

L’acte de lliurament de premis de la 15a edició del concurs ha comptat amb la presència de l’Honorable Senyora Natàlia Garriga, consellera de Cultura de la Generalitat de Catalunya. Ha estat una edició que s’ha tancat amb una participació rècord de 5.341 alumnes registrats, cosa que vol dir que el jovent té moltes ganes d’explicar històries!