Auxiliar en imatge personal: estètica

El PFI d’Auxiliar en imatge personal: estètica capacita l’alumnat per aplicar tècniques bàsiques de maquillatge, depilació, manicura i pedicura, atenent el client o clienta i preparant adequadament els equips, materials i àrees de treball, operant amb la qualitat indicada i respectant les normes de prevenció de riscos laborals i de protecció mediambiental, així com afavorint l’assoliment de competències transversals necessàries per a la continuïtat formativa i la inserció al món laboral.

1.000 hores, distribuïdes en un sol curs acadèmic, de les quals 200 hores són d’estada a l’empresa.

Al PFI d’Auxiliar en imatge personal: estètica, l’alumnat aprèn a realitzar maquillatges de dia, de nit i de fantasia, així com manicura, pedicura, depilació amb cera i decoloració del borrissol.

A través d’una metodologia pràctica, es treballa l’atenció correcta al client o clienta, el coneixement dels riscos existents al món laboral i l’aprenentatge en un entorn real de treball mitjançant tallers amb atenció a públic real.

L’institut disposa de tallers equipats per a cada mòdul, on es desenvolupa principalment la part pràctica de la formació.

  • Ajudant de manicura i pedicura
  • Ajudant de maquillatge
  • Auxiliar de depilació
  • Centres d’estètica i bellesa
  • Salons d’imatge personal
  • Balnearis i spas
  • Hotels amb servei de perruqueria o estètica
  • Residències (gent gran o centres assistencials amb serveis d’imatge personal)
  • Clíniques o centres de benestar que ofereixin serveis estètics
  • Requisits:
    • Tenir entre 16 i 21 anys (complerts o que es compleixin durant l’any d’inici).
    • No haver obtingut el títol d’ESO.
    • Superar una entrevista per part del centre.
Desplaça cap amunt
Ves al contingut