Lliurament d’orles curs 18-19

L’alumnat de 4t d’ESO, 2n batxillerat i els últims cursos de Cicles Formatius de Grau Mitjà i Superior d’Administració, Informàtica, Electricitat, Sanitari i Serveis a la Comunitat juntament amb totes les famílies i l’AMPA de l’INS Tremp van celebrar un any més, el multitudinari acte de lliurament de les orles d’aquest curs 18-19.
El fil conductor de l’acte va ser les vacances d’estiu a través del qual, les speakers, la Núria Casaubón i l’Anna Batlle, i l’equip tècnic d’imatge i só, el Miquel Palau i el Victor Morató, van fer desfilar l’actuació musical, el lliurament d’orles i premis a l’esforç i la tradicional foto de grup.
Finalment es va realitzar un pica-pica per arrodonir la inoblidable tarda per tot l’alumnat que promociona i les seves famílies.
L’enhorabona per a tothom.