Organització jornades de vaga

Benvolgudes famílies i alumnat major d’edat.

Com sabeu s’ha convocat vaga de professors pels dies 15,16, 17, 29 i 30 de març i el 23 de març per alumnes i professors, per aquest motiu ens dirigim a vosaltres per recordar com funcionarà el centre durant aquests dies:

1. Vagues de professorat (dies 15, 16, 17, 23, 29 i 30).

– Si un professor/a fa vaga, els seus alumnes no tindran classe en les hores d’aquest professor/a.

– Els alumnes que vinguin seran atesos d’acord amb els serveis mínims que estableix el Dep. d’Educació.

– En les hores del professorat que no fa vaga les classes seran com sempre.

2- Vaga d’alumnes (23 de març).

– Primer i segon de l’ESO no tenen el dret de no assistència a classe, per la qual cosa no poden fer vaga.

-La resta de cursos han de seguir el procediment establert a les NOFC del centre. La qual cosa significa que hi ha d’haver convocatòria sindical, votació majoritària de cada un dels cursos i autorització de la família si són menors d’edat. S’ha de presentar tota aquesta documentació a la direcció del centre i aquesta emet una resolució que s’entrega als delegats/es de cada curs autoritzant o denegant la no assistència en funció de si s’ha complert o no allò establert en les NOFC.

– Si el centre ho autoritza, els alumnes poden no assistir i tindran la falta justificada. Si el centre no ho autoritza i no assisteixen tindran falta injustificada.

– Ja que la vaga és un dret i no un deure, tot l’alumnat que vingui al centre serà atès, malgrat que no es pot avançar matèria.

Salutacions.

L’equip directiu