Jornada Talent Emprenedor 2022

L’alumnat de les matèries d’Emprenedoria de 4t d’ESO i d’Economia de l’empresa de 1r de batxillerat (conjuntament amb alumnat de l’Institut de La Pobla de Segur) van assistir a la Jornada Talent Emprenedor 2022 que es va celebrar al nostre centre el dimecres 18 de maig.

Van poder conèixer dos exemples de dones emprenedores al món rural, la Mariona López Bosch que cerca posar en valor el territori i els valors socials en els seus projectes i la Carla Roset, fundadora de les empreses CR Habitatges i The Handcrafted Factory.

Durant la jornada també es va fer públic els guanyadors/res del Concurs Fotografia l’emprenedoria. El primer premi va ser per l’alumne de 4t d’ESO del nostre centre, Jan David Melgarejo Giraldo, amb la fotografia Sometimes you must to go alone.

Un any més, la jornada està organitzada per l’Ateneu Cooperatiu de l’Alt Pirineu i Aran (ACAPA), Catalunya Emprèn, el Servei Educatiu dels Pallars i l’Oficina Jovel del Pallars Jussà.