Alumnes de 3r d’ESO a Ràdio Tremp

Dijous 8 d’octubre es va posar en marxa l’activitat La Ràdio a l’Escola a Ràdio Tremp. Un primer grup d’alumnes de 3r d’ESO de l’INS Tremp van elaborar un breu informatiu amb notícies que prèviament havien elaborat a classe.

A més de fer un primer tast de periodisme, la Hasnae, en Martí, en Bruno i l’Íker van conèixer de prop con funciona la ràdio municipal de Tremp. L’Anna i en Jordi, periodistes de l’emissora, els van ajudar i orientar en tot moment per enregistrar l’informatiu, que es va emetre divendres i es pot escoltar en aquest enllaç a partir del minut 9:50.

Durant els propers mesos, altres alumnes de 3r d’ESO aniran a la ràdio a elaborar més programes. Al projecte La Ràdio a l’Escola hi participen altres centres escolars de Tremp i durarà tot el curs.