Diagnosi

Per realizar la diagnosi del nostre centre hem utilitzat l’eina SELFIE. Aquesta eina reuneix les opinions de l’equip directiu, el professorat i l’alumnat i les compara proporcionant una imatge del centre respecte a la estratègia i la pràctica en l’ús de tecnologies digitals d’aprenentatge.

Així doncs, un cop feta la diagnosi del nostre centre els resultats van ser els següents.

 

En base a aquesta diagnosi hem pogut determinar els següents punts forts i febles de cadascuna de les categories analitzades.

ESTRATÈGIA LIDERATGE I GESTIÓ

PUNTS FORTS PUNTS FEBLES
Estratègia digital Desenvolupament de la estratègia amb el professorat
Noves modalitats d’ensenyament

 

COL·LABORACIÓ I XARXES

PUNTS FORTS PUNTS FEBLES
Col·laboracions Avaluació del progrés
Debat sobre l’ús de la tecnologia

INFRAESTRUCTURES I SERVEIS

PUNTS FORTS PUNTS FEBLES
Infraestructura
Dispositius digitals per l’ensenyament
Accés a internet
Assistència tècnica
Protecció de dades
Dispositius digitals per l’aprenentatge

DESENVOLUPAMENT PROFESSIONAL

PUNTS FORTS PUNTS FEBLES
Necessitats de DPC
Participació en el DPC
Intercanvi d’experiències

PEDAGOGIA: IMPLEMENTACIÓ A L’AULA

PUNTS FORTS PUNTS FEBLES
Adaptació de les necessitats de l’alumnat
Foment de la creativitat
Implicació de l’alumnat
Col·laboració de l’alumnat
Projectes interdisciplinars

PRÀCTICA D’AVALUACIÓ

PUNTS FORTS PUNTS FEBLES
Avaluació de les capacitats
Retroalimentació adequada
Autoreflexió sobre l’aprenentatge
Comentaris a la resta d’alumnes sobre la seva feina

COMPETÈNCIA DIGITAL DE L’ALUMNAT

PUNTS FORTS PUNTS FEBLES
Comportament segur
Comportament responsable
Verificar la qualitat de la informació
Otorgar reconeixement al treball de la resta
Creació de continguts digitals
Apendre a comunicar-se