Vaga 8 de març

Benvolguts pares, mares i/o tutors legals,

com de ben segur saben, per a demà, divendres dia 8 de març, hi ha convocada una vaga . Alguns professors del centre s’adheriran a aquesta convocatòria. El professorat que no secundi la convocatòria mantindrà la seva tasca docent i, en qualsevol cas, en el centre es compliran els serveis mínims que determini la normativa vigent.

Davant d’aquesta situació, des de l’Institut Torredembarra informem als pares, mares i/o tutors/es legals que:

• Tal com especifiquen les normatives vigents, només a partir de 3r d’ESO l’alumnat té el dret a la no assistència a classe. Els i les alumnes de 1r i 2n d’ESO tenen l’obligació d’assistir a les classes com qualsevol altre jornada.
  • El centre garanteix l’atenció a l’alumnat assistent en els nivells afectats.

Quan es faci ús del dret de no assistència a classe, l’alumnat haurà de justificar degudament la seva absència mitjançant el lliurament al seu tutor del corresponent justificant d’absència

D’altra banda, des del Consell Comarcal del Tarragonès, que és qui gestiona el servei de transport, ens informen que no es preveuen anomalies importants en aquest servei, llevat de situacions imprevistes alienes a la seva voluntat.

Restem a la seva disposició per a qualsevol aclariment.