Tens ganes de fer activitat física? Apunta’t al MULTIESPORT

Des de l’AEE IES Torredembarra us oferim una nova activitat esportiva per aquest curs als alumnes del centre:

MULTIESPORT

Aquesta activitat està dirigida als alumnes de 1r i 2n, en ella anirem practicant diferents modalitats esportives:

• Futbol sala
  • Bàsquet
  • Esports de raqueta.
  • Jocs esportius.

Aquesta activitat  es farà un dia per setmana, amb els següent horari:

• Tots els DIJOUS, a la tarda de 16’30 – 18’00 h. (Per aprofitar la llum del dia)

L’activitat de MULTIESPORT començarà a partir del dijous 10 d’octubre de 2019, i s’acabarà a final de curs.

Aquesta està dirigida a tot els alumnes de 1r i 2n d’ESO que vulgueu participar i serà GRATUÏTA.