JORNADES DE LITERATURA DE LA URV

Les nostres alumnes de 2n del batxillerat humanístic, que cursen literatura catalana com a matèria de modalitat, han guanyat la Gimcana de Literatura de la URV.

Aquesta gimcana forma part de les activitats incloses en la II Jornada de potenciació de la literatura catalana del batxillerat que organitza el departament de Filologia catalana de la URV juntament amb l’ICE i els SSTT.

En aquesta jornada, alumnes de diferents instituts de la província de Tarragona assisteixen –durant tot el matí- a xerrades i tallers sobre els autors i les obres de lectura obligatòria.

La gimcana, concretament, girava entorn de la figura de Maria Aurèlia Capmany i de la seva novel.la Feliçment jo soc una dona. Les alumnes Helena Busquets, Cloe Frutos, Alice Rotaru, Joana Morros i Laia Torres –juntament amb tres alumnes de Constantí, ja que havien de participar en grupets barrejats de 8 alumnes- s’han endut el premi el qual ha consistit en un lot de llibres.

Des de l’institut les felicitem i agraïm als organitzadors aquestes iniciatives i bones pràctiques.