Per realizar la diagnosi del nostre centre hem utilitzat l’eina SELFIE. Aquesta eina reuneix les opinions de l’equip directiu, el professorat i l’alumnat i les compara proporcionant una imatge del centre respecte a la estratègia i la pràctica en l’ús de tecnologies digitals d’aprenentatge.
Així doncs, un cop feta la diagnosi del nostre centre els resultats van ser els següents.
En base a aquesta diagnosi hem pogut determinar els següents punts forts i febles de cadascuna de les categories analitzades.
ESTRATÈGIA LIDERATGE I GESTIÓ
PUNTS FORTS | PUNTS FEBLES |
Estratègia digital | Desenvolupament de la estratègia amb el professorat |
Noves modalitats d’ensenyament |
COL·LABORACIÓ I XARXES
PUNTS FORTS | PUNTS FEBLES |
Col·laboracions | Avaluació del progrés |
Debat sobre l’ús de la tecnologia |
INFRAESTRUCTURES I SERVEIS
PUNTS FORTS | PUNTS FEBLES |
Infraestructura | |
Dispositius digitals per l’ensenyament | |
Accés a internet | |
Assistència tècnica | |
Protecció de dades | |
Dispositius digitals per l’aprenentatge |
DESENVOLUPAMENT PROFESSIONAL
PUNTS FORTS | PUNTS FEBLES |
Necessitats de DPC | |
Participació en el DPC | |
Intercanvi d’experiències |
PEDAGOGIA: IMPLEMENTACIÓ A L’AULA
PUNTS FORTS | PUNTS FEBLES |
Adaptació de les necessitats de l’alumnat | |
Foment de la creativitat | |
Implicació de l’alumnat | |
Col·laboració de l’alumnat | |
Projectes interdisciplinars |
PRÀCTICA D’AVALUACIÓ
PUNTS FORTS | PUNTS FEBLES |
Avaluació de les capacitats | |
Retroalimentació adequada | |
Autoreflexió sobre l’aprenentatge | |
Comentaris a la resta d’alumnes sobre la seva feina |
COMPETÈNCIA DIGITAL DE L’ALUMNAT
PUNTS FORTS | PUNTS FEBLES |
Comportament segur | |
Comportament responsable | |
Verificar la qualitat de la informació | |
Otorgar reconeixement al treball de la resta | |
Creació de continguts digitals | |
Apendre a comunicar-se |