Venda de llibres AMPA

Us recordem que la venda de llibres per part de l’AMPA es farà en els horaris que trobeu a continuació. A partir de dijous 23 de juliol el pagament es podrà fer en efectiu i també amb targeta. Les famílies amb fills a més d’un curs, poden venir només un dels dies assignats.

DIMECRES , 22 DE JULIOL ALUMNES QUE FARAN 1R ESO DE 18h A 20h
DIJOUS, 23 DE JULIOL ALUMNES QUE FARAN 2N ESO DE 18h A 20h
DIVENDRES, 24 DE JULIOL, ALUMNES QUE FARAN 3r ESO DE 18h A 20h
DILLUNS, 27 DE JULIOL, ALUMNES QUE FARAN 4rt ESO DE 18h A 20h
DIMARTS, 28 DE JULIOL, ALUMNES QUE FARAN 1r I 2n DE BAT DE 18h A 20h

Trobareu tota la informació referent als llibres al següent enllaç: https://agora.xtec.cat/iestorredembarra/general/llibres-curs-2020-2021/

1. Ricard Alert Folque

Bona tarda,

acabem d’arribar de viatje i no hem pogut comprar els libres de la meva filla, farà 1ER de ESO. Els puc comprar un altre dia???

gràcies