Blogs de L’Institut

Els blogs són una eina digital, comunicativa i gratuïta que, aplicada al món de l’ensenyament, permeten donar a conèixer el que es fa de forma ràpida.
Des de fa uns quants anys, els blogs han format part del treball d’algunes assignatures de l’ institut. Potser ja s`han creat més de 2.000 blogs en aquests darrers cursos, tot i que aquesta eina cal seguir alimentant-la amb continguts.

De cara al futur, pot servir com un espai on queden reflectits treballs, creacions, enllaços i recursos que es relacionen amb la vida personal i professional de cadascú. Sovint són una part fonamental d`allò que ara s’anomena “Personalitat digital”, juntament amb la presència a xarxes socials com Facebook, Twitter, Youtube, etc. Podem dir que el què escrivim, seleccionem i publiquem en la xarxa és una manifestació de la forma de ser de tots nosaltres. Ens pot donar prestigi però també pot aconseguir l’efecte contrari. El millor és ser responsables també digitalment parlant. I saber que fer un click a “publicar” o “enviar” és una decisió amb efectes (positius o negatius).
Una forma d’educar és crear, fer i donar a conèixer. Per exemple, el contingut d’aquests blocs de l’institut.

A continuació podeu veure blogs de l’institut i de molts alumnes de la ESO. Ara hi ha publicats 275 blocs. Però encara falten els d’alguns alumnes. Podeu clicar al següent enllaç:

Blogs Institut Torre del Palau curs 2013-2014

Blogs Institut Torre del Palau curs 2014-2015