Visita al museu del cinema

Els alumnes de 1r de BTX artístic han tingut l’oportunitat de visitar el Museu del Cinema de Girona i participar en un taller de cinema documental inspirat en els germans Lumière, pioners del món del cinema.

Durant aquesta emocionant visita, els alumnes hat explorar les meravelles de la història del cinema i van conèixer l’impacte que els germans Lumière tenen en el desenvolupament d’aquest art. Han conegut les primeres pel·lícules en moviment i comprés la importància de la innovació i la creativitat en aquest camp.

El taller de cinema documental ofereix als nostres estudiants l’oportunitat de posar en pràctica els seus coneixements i habilitats cinematogràfiques. Inspirats pels germans Lumière, han treballat en equips per capturar moments de la vida quotidiana, alhora que exploraven temes que els eren significatius.

A més, els alumnes han experimentat un viatge en el temps al segle XIX i recrear una foto al més pur estil de l’època. Amb paciència i concentració, s’han quedat immòbils durant uns instants, com si fossin protagonistes d’una imatge històrica capturada per sempre.

Aquesta experiència única ha proporcionat als nostres alumnes una comprensió més profunda de la importància de la fotografia i el cinema com a mitjans per preservar moments i narrar històries i han après el valor de la paciència, l’observació i la perseverança en aquest art tan apassionant.

Des de Torre del Palau, volem felicitar-los per la seva participació activa i el seu compromís durant la visita al Museu del Cinema de Girona. Esperem que aquesta experiència els hagi inspirat i motivat a continuar explorant el món del cinema i les seves possibilitats creatives.

Agraïm als professors i als membres del museu per organitzar aquesta experiència enriquidora i brindar als nostres estudiants una oportunitat única d’aprendre i créixer.

Autor/es: Dep VIP