Comencem la Selectivitat – 2023

Els nostres estimats alumnes de 2n de Batxillerat han iniciat les proves de selectivitat. Aquí teniu una imatge de l’alumnat preparat per la proba d’anàlisi musical. En aquests tres dies intensos, desitgem a tots els estudiants molta sort i èxit.

Sabem que han treballat durant tot el curs per preparar-se per a aquest moment crucial. Han dedicat hores interminables d’estudi i esforç per assolir tots els coneixements i habilitats necessàries. Ara és el moment de posar a prova tots els seus coneixements i demostrar les seves capacitats.

Volem que els nostres alumnes de 2n de Batxillerat sàpiguen que estem aquí per donar-los suport en aquesta etapa important de les seves vides. Els animem a donar el millor de si mateixos i a confiar en les seves habilitats i preparació. Sabem que són capaços de superar aquest repte amb èxit.

Els resultats de les proves de selectivitat reflectiran tot el treball durant el curs. Confiant en el seu esforç, estem segurs que obtindran els resultats que desitgen i que obren les portes a les seves aspiracions acadèmiques i professionals.

A més de felicitar-los per la seva dedicació fins ara, també volem desitjar-los molta sort en la nova etapa que estan a punt de començar i que els oferirà noves oportunitats i experiències enriquidores. Estem segurs que aprofitaran al màxim aquesta etapa i que continuaran brillant amb el seu esforç i passió per l’aprenentatge.

Estem amb vosaltres, alumnes de 2n de Batxillerat, en aquests moments importants. Sigui quin sigui el resultat de les proves, recordeu que teniu tot el suport i l’admiració de la comunitat de Torre del Palau. Us desitgem tota la sort del món i estem segurs que aconseguireu grans èxits en el futur.

Moltes gràcies per ser part de la nostra comunitat educativa i per inspirar-nos amb el vostre esforç i dedicació.

Equip de Torre del Palau