Once upon a time, un projecte sentim amb molta informació.

L’equip de segon de l’ESO de l’INS Torre del Palau ha conclòs amb èxit els seus projectes finals, generant una gran satisfacció entre els membres. Els estudiants han destacat pels seus resultats positius. Amb la col·laboració del Telenotícies “Temps de Notícies”, han explorat la vida medieval, captant l’atenció amb una immersió en l’edat mitjana.

Amb gran habilitat, han abordat la pregunta plantejada pel departament de Turisme de la ciutat: Què interessava a la gent de l’època medieval? Mitjançant una recerca detallada i la presentació d’informació temporal del Telenotícies, els estudiants han transportat la comunitat escolar a una experiència única d’aprenentatge, revelant les intricades de la vida medieval i satisfent plenament l’encàrrec.

Aquesta iniciativa demostra el compromís dels estudiants amb l’aprenentatge significatiu i la seva capacitat per connectar la història amb els interessos actuals, enriquint la comprensió de la comunitat sobre el passat i el present.

Si voleu veure els producte finals us suggerim que visiteu la nostra pàg web: Once upon a time, in Torre del Palau

Us deixem, però, un tastet del que hi trobareu.

Moltes gràcies a l’equip docent que ha treballat per a que aquest nou projecte transversal arribi a bon port i a la creativitat del nostre alumnat.

Aquesta experiència enriquidora és part del Projecte de Centre ERASMUS +CETE+ i celebrem l’aprenentatge en moviment amb el hashtag #mcmobilsedu.

Equip Sentim 2n de l’ESO