Premi John McDowell Awards

Moltes gràcies.

Reconeixement a l’alumnat de 2n de Batxillerat Escènic i Artístic: Premi John McDowell Awards

L’alumnat de 2n de Batxillerat Escènic i Artístic van viure un gran moment en rebre el 1r premi John McDowell Awards atorgat per l’APAC. Els estudiants van ser reconeguts per la seva excel·lent feina en el projecte “Keep up with Xmas Magic”, ja amplament compartit a les xarxes socials i la pàgina web de l’institut.

Les professores Alexandra Bonet i Maria Mont, en representació de l’Institut Torre del Palau i l’Escola Sant Jordi de Mollet respectivament, van oferir una conferència davant dels membres de l’APAC el dijous, destacant el compromís dels alumnes, posant en valor el treball transversal entre diferents matèries i la bona entesa entre el professorat que hi ha participat.

Després de rebre felicitacions del professorat internacional i local, els estudiants van mostrar la seva satisfacció. La directora de l’APAC Usoa Sol, va elogiar la dedicació dels alumnes i de les docents. Aquest reconeixement internacional destaca el seu impacte en l’aprenentatge de l’anglès, els ODS, l’ús de les eines 2.0 i la importància de l’art dins del nostre centre. Un dia de triomf i orgull per a tota la comunitat educativa de Torre del Palau.

Volem donar les gràcies a la comunitat APAC per la confiança en Torre del Palau i l’agraïment pel premi atorgat. #apacelt24

Autora: Alexandra Bonet