COMUNICAT DE DIRECCIÓ:

A les famílies del centre:

Transcorreguts uns dies des de l’inici del nou curs escolar, adjunt us envio un document primer on podeu llegir i recordar algunes informacions. Unes noves i d’altres enviades al mes de juliol. Dins hi ha enllaços a d’altres informacions. Us aconsello que  ho descarregeu per assegurar el funcionament dels enllaços a espais web. També rebreu d’altres documents a tenir en compte sobre els canvis den l’avaluació de l’alumnat, normes per sortir durant les classes, normes de centre i el Projecte Educatiu. En total podeu accedir a 14 informacions, de diferents tipus.
Volem que l’institut segueixi millorant en el seu funcionament, en les seves instalacions i en tot el que calgui per assegurar una bona educació dels vostres fills i filles i una bona preparació per al futur des del present.

Horaris de les reunions del proper dimecres 3 d’octubre:
– Primer i segon d’ESO: 18 hores.
– Tercer i quart d’ESO: 18:30 hores.
– Tots els Batxillerats: 19 hores.

Gràcies per les vostres atencions.

Cordialment

Evaristo González Prieto