ALUMNES DE 1R D’ESO VAN VISITAR TARRAGONA ROMANA

El passat 14 de maig els alumnes de 1r d’ESO vam visitar Tarragona. Vam fer un recorregut pel  passat de la ciutat de més de vint-i-dos segles. L’objectiu era conèixer l’origen romà i l’enorme rellevància de la Tàrraco romana. Vam aprendre molt durant el recorregut per l’aqüeducte de les Ferreres, la muralla romana, el fòrum, el circ o l’amfiteatre.
Amb aquesta tanquem les sortides de socials d’aquest curs, tot i que encara ens queda la sortida del Crèdit de Síntesi i la de final de curs. Us convidem a que veieu algunes de les fotografies que les professores van fer durant la sortida.
Departament de Socials
Institut Torre del Palau