Sortida de Socials dels alumnes de 2n d’ESO
Aquest dilluns els alumnes de 2n d’ESO dins de la matèria de Socials han anat a Barcelona i han fet una visita guiada per la Barcelona medieval. Han gaudit del gòtic Català i s’han pogut imaginar la vida quotidiana a la ciutat! Tota una experiència!!
Sortida de Socials dels alumnes de 2n d’ESO Llegeix més »












