Aula d’acollida al TNC

El dia 6 de novembre els alumnes d’aula d’acollida ha anat al TNC a veure La nena dels pardals de la companyia Teatre al detall i amb música de La Tresca i la Verdesca. La història explica la vida d’una nena, la Ming Li, que salva els pardals de la mort després de que el Gran Timoner els condemni a morir perquè diu que es mengen el gra de les collites. L’obra està basada en un fet rea, la guerra dels pardals que es va dur a terme a la Xina durant el mandat de Mao Zedong el 1958.

Els alumnes d’aula d’acollida dels nivells bàsics han gaudit molt de l’obra i al final hem pogut parlar amb els actors i els músics. Una gran experiència!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *