INFORMACIÓ IMPORTANT PER AL CURS 2020-2021

PROVES EXTRAORDINÀRIES 1r Batxillerat

AQUEST ANY TOTS ELS ALUMNES DE PRIMER AMB ORDINADOR!

L’Institut Terra Roja s’ha afegit al programa 1X1 de l’Ajuntament i tots els alumnes de primer d’ESO treballareu amb ordinador. Com ja us hem explicat en formalitzar la matrícula, cada alumne tindrà un ordinador de propietat. L’Ajuntament pagarà la meitat del preu del dispositiu però l’altra meitat l’haureu de pagar vosaltres. Aquesta compra és obligatòria i, en cap cas, no es prestaran ordinadors del centre als alumnes de primer, que teniu aquesta meravellosa oportunitat d’estrenar un ordinador per a vosaltres sols i portar-lo a casa per treballar-hi en qualsevol moment.

A més, si pagueu abans del 16 d’agost, us serigrafiarem el nom en el vostre equip perquè no hi hagi confusió possible

Per tant, ja ho sabeu, ESTALVIEU UNA MIQUETA aquest estiu i al setembre TOTS AMB ORDINADOR A CLASSE I TAMBÉ A CASA.

AVÍS IMPORTANT PER AL BATXILLERAT

El curs vinent treballarem bàsicament amb ordinadors i seria recomanable que tots els alumnes en tinguessin. El Batxillerat és un ensenyament no obligatori i, per tant, l’institut no us facilitarà portàtils. Us caldrà aconseguir-los pel vostre compte. Tot i això, en algunes matèries us caldrà llibre de text. Per això organitzarem la tradicional compra-venda de llibres de text entre alumnes els dies 2 i 3 de setembre a partir de les 10:00h.

Aquests són els textos que us cal tenir:

Llibres de text de Batxillerat curs 2020-2021

Llistats matrícula 2020-2021

Llistat ESOLlistat d’admesos.      Llistat de preinscrits.    Llistat d’espera.

Llistat PFI:   Llistat admesos al centre.    Llistat preinscrits al centre, amb indicació d’on han estat admesos.

Pla d’obertura de centres en fase 2

OBERTURA I ORGANITZACIÓ DEL CENTRE DURANT LA SITUACIÓ DE PANDÈMIA. JUNY 2020 (aplicable només a partir de la fase 2)
A. Acció educativa
Alguns alumnes podran assistir al centre si, amb cita prèvia concertada via telefònica o email, han de mantenir alguna sessió de caràcter orientador o… Llegeix més»