Xerrada de l’escriptor Àngel Burgas

Ahir vam tenir la visita de l’escriptor Àngel Burgas, autor del llibre “Pequeñas historias del globo”, que és lectura per a l’alumnat de 1r d’ESO.

Aquesta lectura es manté des del curs passat per a l’àrea de llengua castellana i l’escriptor és el segon any que ens visita. Per als alumnes és un factor important escoltar i conèixer a l’autor de les narracions que els ocupa durant aquest període. L’Àngel explica els motius de les històries retratades en aquest relat que expliquen les vivències dels joves arreu del món, històries plenes d’esperança però que parteixen malauradament de situacions molt complicades en diferents punts del planeta. Amb aquesta xerrada s’aconsegueix descobrir les interioritats d’un llibre: com es documenta l’autor, perquè tria determinats personatges i quines són les reaccions dels lectors.

En aquesta sessió els nostres alumnes poden interaccionar i fer preguntes i en aquesta ocasió el temps es va fer curt ja que hi havia molt interès per participar. La sessió va acabar amb la signatura i dedicatòria de l’autor.

L’escriptor va quedar molt satisfet de l’experiència al nostre centre, de fet el curs passat es va veure gratament sorprès de tot el treball que s’havia fet al voltant de la seva obra més enllà de la lectura, ja que encara és visible el gran mural de les petites històries del món fet pels alumnes a partir de la lectura. Satisfets també per l’interès i la participació dels nostres alumnes davant d’aquesta experiència