Olimpíades de geografia

El dimarts 21 de febrer alumnes de Geografia de 2n de Batxillerat van participar en la VIII Olimpíada de Geografia (fase local) que va tenir lloc a la Facultat de Turisme iGeografia de Vila-seca. Aquest concurs té com a objectiu premiar els alumnes que demostrin un millor coneixement dels continguts de Geografia de Batxillerat.

logo-olimpiades Amb això es pretén promoure aquesta modalitat d’estudis entre el nostre alumnat de Batxillerat.  Ara estem esperant que se’ns notifiquin els resultats de la prova, però de moment els alumnes ja han gaudit d’aquesta activitat que, de ben segur, els ha permès ampliar els seus horitzons de futur professional.