Treball de Síntesi 3r ESO Els Secrets del Cel del Montsec

Els passats 6 i 7 de juny l’alumnat de 3r ESO va realitzar l’estada a l’alberg de Tremp dins del projecte final de curs: el Treball de Síntesi. En aquesta edició hem estrenat el tema “Els Secrets del Cel del Montsec. Aquest treball de síntesi ens ha permès, a través de l’observatori astronòmic d’Àger i els diferents tallers realitzats a l’alberg, mirar més enllà del nostre planeta i donar resposta a l’eterna preocupació de l’ésser humà pels misteris de l’univers.

Per altra banda, ens ha permès prendre consciència de la nostra realitat immediata a través de l’observatori meteorològic i comprovar la importància de l’observació i els seus efectes en sectors com l’agricultura, l’aviació, la nàutica i, fins i tot, la medicina i l’arquitectura.

També hem treballat, com Escola Verda que som, la conscienciació sobre la responsabilitat i la importància de fer un consum energètic més sostenible per poder assegurar-nos un futur no pas més enllà del nostre estimat planeta Terra.