Entrega premis Treball de Recerca

El dijous 15 de juny, es va fer entrega dels II Premi Comarcal de la Terra Alta de Treballs de Recerca realitzats pels alumnes de 2n de Batxillerat de l’institut Terra Alta.

El Consell Comarcal de la Terra Alta, amb col·laboració amb el Servei Educatiu de la Terra Alta, de l’Institut Terra Alta de Gandesa i de l’Associació de Pares i Mares de l’Institut Terra Alta concedeix uns premis pels Treballs de Recerca de l’alumnat de 2n de Batxillerat de la comarca.

La finalitat d’aquests premis és incentivar, potenciar i valorar l’esperit de recerca, de treball ben documentat, el sentit crític i la creativitat científica de l’alumnat de 2n de Batxillerat, així com potenciar la recerca en àrees que posin en valor aspectes de la comarca.

Hi ha dos modalitats de premis:

– Premi Doctor Jaume Ferran i Clua, en la modalitat de Ciències i Tecnologia

– Premi Joan Grijalbo i Serres, en la modalitat d’Humanitats i Ciències Socials La guanyadora en la modalitat d’Humanitats i Ciències Socials va ser la Paula Frígola amb el treball de recerca Els atemptats del 17 A.

Els guanyadors en la modalitat de Ciències i Tecnologia van ser el Pol Pellicer amb el treball L’església de Caseres i Francesc Solé amb el treball L’elaboració del pa.

Enhorabona a tots i totes!