Sortida | Taller de figures de xocolate al Forn-Pastisseria Federico de Gandesa

L’alumnat d’Expressió Plàstica de 4t d’ESO va fer una sortida, el dimarts 27 de febrer, per visitar el Forn-Pastisseria Federico de Gandesa.

Allí ens van explicar la forma de treballar el xocolate utilitzant diferents nivells de calor per fondre’l i utilitzar-lo també per unir les diferents peces fetes amb motlles. Així, l’alumnat, a més de fer les seves figures i tastar el xocolate blanc, negre i amb llet, van descobrir una sortida laboral, artística i dolça, donant valor al treball pastisser de proximitat a la Terra Alta.

Volem agrair encaridament a Loren i al Forn-Pastisseria Federico per acollir-nos al seu taller i donar-nos l’oportunitat d’aprendre una mica més sobre el món del xocolate.