L’entorn educador: fab-lab i natura

En aquestes setmanes inicials del curs ja s’han pogut desenvolupar algunes activitats que han comptat amb el l’entorn proper com un recurs d’aprenentatge i experimental de primer ordre. Han estat els alumnes de les optatives de tecnologia/informàtica i biologia/geologia  de 4t d’ESO els que han pogut participar de la Jornada Fab-Lab al Viver d’Empreses de Gandesa i de la visita a la Mola de Prat de Comte amb el guiatge del Centre d’Interpretació dels Ports.

Així, el passat  28 de setembre vam assistir a la presentació del Fab-Lab de les Terres de l’Ebre situat a Amposta i que pretén donar suport a totes aquelles persones que tinguin ganes de crear.

Els nostres alumnes ho van trobar d’allò més interessant i motivador. Donant-los noves perspectives de com està canviant el mon i més concretament l’empresa, la tècnica i l’enginyeria.

Per altra part, el passat dimarts 9 d’octubre els alumnes de biologia i geologia de 4rt varen anar d’excursió a la Mola de Prat de Comte.

La sortida estava emmarcada dins el programa d’Escoles Verdes i l’objectiu era conèixer el territori, la fauna i la flora i apropar tant les instal·lacions (Centre d’interpretació del Parc a Prat de Comte) com el medi natural del Parc Natural dels Ports. Vam poder gaudir d’un magnífic dia de camp guiats pel Lluís i el Raúl, tècnics ambientals del parc.