Reunió general de famílies, inici de curs 18/19

Dilluns ens retrobem a les reunions de les famílies amb els tutors/es d’aquest curs per fer-ne una presentació del mateix i una primera presa de contacte per compartir expectatives, dubtes i propostes entre els responsables familiars dels alumnes i els corresponents a nivell de centre.

Aquesta trobada posa el punt oficial d’inici del curs, tot i que aquest ja va arrencar fa alguns dies, l’efecte de materialitzar aquest primer contacte formal posa en contacte tots els elements del procés: famílies, alumnes i professorat-centre.

Entre altres informacions interessants destacarem la implementació d’un nou model d’avaluació ja que el govern de la Generalitat va aprovar-ne l’ordre el passat juliol i caldrà fer-la efectiva.

Esperem veure-us dilluns. Molt bon curs 18/19!