Gran acollida del “dia de les llengües maternes”

El dimecres 21 de febrer vam celebrar, a l’institut, el dia de les llengües maternes.

Amb motiu d’aquesta data, el professorat de l’Aula d’Acollida junt amb l’alumnat, vam organitzar un esmorzar de tapes amb plats dels diferents països. Professorat i alumnat de l’institut va tindre l’oportunitat de fer un tast de la gastronomia dels països natals dels nostres nouvinguts.

Valorem molt positivament el resultat d’aquesta iniciativa, que a més d’estimular el gust, generava un espai per fomentar interaccions i vincles entre el jovent de l’institut.

D’entre els plats que es van poder gaudir el dia 21 vam poder trobar “tequeños” de formatge, suc de tamariende, diferents tipus d’empanades, “bocadillo” colombià, Gulab Jamun o Catrachas, entre d’altres.

Agraïm a tota la comunitat educativa la participació i el suport cap aquesta iniciativa.