DIVENDRES DE PROJECTE – ERASMUS+

Després d’algunes setmanes, avui tornem amb els nostres DIVENDRES DE PROJECTE per a presentar-vos un del que hem pogut gaudir aquest passat mes d’abril: l’ERASMUS+!

Amb aquesta iniciativa europea, des del nostre centre participem en el Consorci Erasmus+ Terra Alta amb l’IE Mare de Déu del Portal de Batea i el Servei Educatiu de la Terra Alta. Unint esforços hem aconseguit una Acreditació Erasmus per al període 2021-2027, la qual cosa ens permetrà organitzar projectes de mobilitat amb socis europeus durant 7 anys consecutius.

Així, aquest programa ens permet: mobilitat per a estudiants de llarga durada i en grups d’alumnes; mobilitat per al professorat, tant per a cursos i formació com per a l’aprenentatge per observació de pràctiques docents; i visites preparatòries a diferents centres i experts convidats als nostres.

Aquest curs hem tingut la sort de poder rebre alumnat i professorat de molts països, i també de visitar nosaltres molts centres!