Acte de graduació del cicle formatiu de gestió administrativa

El passat dijous 22 de juny es va fer un acte que va reunir famílies, alumnes i professorat del cicle formatiu de gestió administrativa on es va celebrar la graduació de 5 alumnes del cicle.

L’acte va comptar amb la presència de l’inspector del centre, Sr. Antoni Martí. Van intervenir també la professora i tutora  dels alumnes graduats, Pilar Trias i  el director, Ricard Marrugat. En els parlaments es va valorar la constància com a eix fonamental per assolir l’èxit en els diferents períodes formatius i la versatilitat dels estudis professionalitzadors que possibiliten diferents vies de continuïtat i d’inserció laboral.

Va ser senzill i per moments emotius. Els/les alumnes van acabar recollint els seus diplomes i com a punt i final es va disposar d’un refrigeri.