Acte de graduació del batxillerat 2017

Divendres passat es va celebrar l’acte de graduació dels alumnes que acaben el batxillerat. Alumnes, famílies i professorat es van trobar en una calorosa tarda al gimnàs del centre on es van reviure records i es van formular desitjos.

Va ser una cerimònia senzilla però entranyable, la felicitat era present i tothom va gaudir de les sensacions de satisfacció per la fita aconseguida, d’inici d’una nova etapa i de créixer acompanyat. El centre va agrair la confiança i el compromís de les famílies durant el temps que hem compartit la responsabilitat d’educar.

Moltes gràcies a tothom!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut