Divendres passat es va celebrar l’acte de graduació dels alumnes que acaben el batxillerat. Alumnes, famílies i professorat es van trobar en una calorosa tarda al gimnàs del centre on es van reviure records i es van formular desitjos.
Va ser una cerimònia senzilla però entranyable, la felicitat era present i tothom va gaudir de les sensacions de satisfacció per la fita aconseguida, d’inici d’una nova etapa i de créixer acompanyat. El centre va agrair la confiança i el compromís de les famílies durant el temps que hem compartit la responsabilitat d’educar.
Moltes gràcies a tothom!

