Xerrada de l’escriptor Fernando Marias

Dilluns passat, l’alumnat de 4t d’ESO va poder gaudir de l’agradable experiència de posar vida als fets i els personatges narrats a “Cielo Abajo”, novel·la històrica de l’escriptor Fernando Marias, i va ser  el propi autor  l’encarregat de submergir als seus lectors (o coautors, com els va anomenar) a les interioritats de la seva obra en una xerrada que se’ls va fer curta.

L’escriptor  va fer mostra d’una capacitat narrativa captivadora. Va explicar els motius que el van conduir a crear aquesta història, el sentit de cada personatge, com es va documentar per introduir els fets històrics…resumint, com és l’arquitectura d’una narració.

A la sala d’actes es va exposar el mural que van elaborar al fil d’aquesta història les alumnes de 4t de l’optativa de visual i plàstica. L’autor es va quedar sorprès per la intensitat de la imatge recreada en el mural sobre la seva obra i va felicitar als nostres alumnes. L’acte va acabar amb la signatura de llibres i un record molt positiu de l’experiència viscuda.

Trobareu més informació sobre l’autor i la seva obra en aquest enllaç, on hi ha la presentació que va fer la professora Mercè Guirao, organitzadora de l’acte