INTERCANVI DUNKERQUE

INTERCANVI ESCOLAR AMB LE COLLÈGE BORIS VIAN DE COUDEKERQUE BRANCHE I AMB LE LYCÉE JEAN BART DE DUNKERQUE, FRANÇA.

Des de fa vuit cursos el nostre institut participa en un intercanvi amb el Collège Boris Vian, de Coudekerque-Branche i del Lycée Jean Bart de Dunkerque.

Durant aquest període assisteixen a classe junt amb els seus partenaires catalans i s’allotgen en famílies per tal de desenvolupar les seves habilitats lingüístiques, culturals, socials i cíviques.

Aquest intercanvi pretén incrementar la seva capacitat d’iniciativa personal, per l’apertura a l’altre, i la seva cultura humanística. Per això, a més a més de les classes, s’organitzen una sèrie de sortides complementàries, com un tour per Barcelona i altres ciutats properes, excursions a llocs d’interès cultural i visites a exposicions i museus.

A continuació podeu veure l’experiència del primer intercanvi amb Dunkerque al següent enllaç:

També podeu veure totes les notícies publicades a la nostra plana web sobre aquest intercanvi en el següent enllaç:

Notícies Intercanvi Dunkerque