Celebració del Halloween

Des del Departament d’Anglès es van organitzar una sèrie d’activitats adreçades als alumnes de 1r i 2n d’ESO amb motiu del Halloween. Els de 1r van haver de superar un conjunt de proves en un recorregut que acabava amb una sorpresa terrorífica.
Fotos 1r ESO

Els alumnes de 2n van realitzar unes activitats d’speaking relacionades amb Halloween i s’ho van passar terroríficament bé
Fotos 2n ESO
Més fotos 2n ESO

Els alumnes de l’IFE van fer un Halloween cuinat. Van comprar al supermercat els ingredients per fer unes terrorífiques receptes que després van preparar.  Fotos IFE.

Finalment, la nostra biblioteca, Biblioserra, va preparar una taula temàtica amb el lema Llegir no t’ha de fer por. Els personatges dels llibres eren vampirs, monstres i altres éssers fantàstics. Foto biblioteca