Vaga 15/10
14/10/25Benvolguts/Benvolgudes,
Us informem que els/les alumnes de 3r, 4t d’ESO I 1r de Batxillerat han sol·licitat exercir el seu dret de manifestació/vaga d’estudiants convocat pel Sindicat d’Estudiants pel dia 15 d’octubre.
Us recordem que:
- LA CONVOCATÒRIA DEL DRET DE MANIFESTACIÓ/VAGA NO IMPLICA NECESSÀRIAMENT L’OBLIGACIÓ D’HAVER-LA DE FER. Aquest… Llegeix més»

