L’alumnat de segon de Màrqueting i publicitat ha participat un any més als Tallers d’Innovació organitzats per l’Ajuntament de Girona.
Dins del projecte d’aula sobre les noves tecnologies aplicades al comerç i màrqueting, s’ha inclòs la participació en aquests tallers, enguany enfocats en l’ecoinnovació.
El 27 de setembre la Mercè García de Gestiona Solucions va impartir la càpsula formativa d’economia ecoinnovadora per donar els coneixements bàsics a l’alumnat sobre la temàtica a tractar.
El 3 d’octubre va tocar el taller de generació d’idees amb l’Antonio Lisbona de Buconda en el qual es van pensar productes i serveis ecoinnovadors amb la metodologia Design Thinking.
Finalment, es va culminar el projecte amb una jornada al Centre Cultural la Mercè el 25 d’octubre. L’esdeveniment va constar de dues parts: la primera on els equips amb les idees guanyadores de cada grup classe dels diferents cicles participants van presentar en cinc minuts la seva proposta; i una segona en què l’alumnat es va distribuir en tallers de diferents temàtiques com el lideratge, la creativitat o el treball en equip, entre d’altres.
Les representants del nostre centre han estat la Daniela Garcia, la Gemma Martín i la Mariona Sais amb el seu projecte FAST-LAST, un programa adreçat al departament d’atenció al client i telemàrqueting mitjançant el qual es visualitzen els productes a vendre durant la trucada, destacant-ne els sostenibles. No obstant això, i tal com s’ha destacat també en l’acte de clausura, tots els participants van treballar de valent i van aconseguir tenir idees molt bones que, potser en un futur, podran portar a terme com emprenedors.




Comentaris recents