El Camp d’Aprenentatge del Ripollès acull una estada formativa amb activitats curriculars dels nois i noies de tercer d’ESO

Un any més, els i les alumnes de tercer d’ESO de l’Institut han fet una estada de dos dies al Camp d’Aprenentatge del Ripollès, un servei educatiu del departament d’Educació situat a l’alberg de Planoles.

Les activitats programades estan relacionades amb diferents aspectes curriculars de les assignatures de Ciències Socials, Naturals i d’Educació Física.

Els estudiants també han gaudit d’estones de lleure amb la tirolina i l’escalada de caixes.

En aquest sentit, les instal·lacions els ha ofert un marc ideal per establir noves relacions de convivència entre alumnat i professorat.

La valoració general, per part de l’alumnat, ha estat molt positiva.

L’estada s’ha fet en dos torns. El primer torn va tenir lloc els dies 24 i 25 d’octubre (els grups A i B); i el segon, els dies 26 i 27 (C, D i E).