L’Institut inaugura el rocòdrom, instal·lació esportiva que permet treballar aspectes com la resistència i la presa de decisions

L’escalada és una disciplina esportiva molt completa a través de la qual es millora la força, la resistència, l’equilibri, la capacitat de concentració i la presa de decisions.

Després de molts mesos treballant-hi, l’Institut ha instal·lat i posat en marxa un rocòdrom horitzontal en una de les parets exteriors del gimnàs.

En concret, té 137 preses d’escalada repartides en els 7 metres d’amplada i 2,5 metres d’alçada que ocupa.

A més, tot complint amb la normativa de seguretat europea UNE 12572, s’han col·locat unes llosetes de cautxú a terra.

En aquest sentit, l‘alumnat s’està iniciant a l’escalada a les classes d’Educació Física i a les hores de pati.

Aquesta instal·lació s’ha aconseguit gràcies al finançament de l’AMPA i la subvenció rebuda de l’Ajuntament de Girona del programa Activa el teu Projecte, procediment coordinat per la professora Rosa Gonçalves i amb el suport de la comissió de Promoció Esportiva i l’Equip Directiu de l’Institut.