El passat 3 d’abril l’alumnat del primer curs del CFGS de Màrqueting i Publicitat va assistir a l’Expojove, al Palau de Fires de Girona; amb l’objectiu de fer el treball de camp per una investigació de mercats.
L’alumnat, amb dos objectius diferenciats, es va repartir per l’espai amb la finalitat d’avaluar l’experiència dels assistents a la fira i, conèixer els interessos dels visitants.
L’activitat es va desenvolupar prèviament en hores del mòdul d’Investigació comercial, els alumnes van dissenyar els qüestionaris de manera meticulosa i van fer proves posteriors per comprovar la seva fluïdesa i utilitat.
Durant la visita a l’Expojove van realitzar les enquestes als assistents exitosament. Els alumnes van ser capaços de reunir la quantitat necessària de respostes. Amb les enquestes realitzades es podrà donar solució als objectius marcats. S’analitzaran els resultats obtinguts per determinar tendències i patrons, arribar a conclusions i reunir la informació obtinguda en un informe final.
L’experiència va ser molt positiva, ja que els alumnes van poder complir els seus objectius obtenint informació valuosa de primera mà. Van poder posar en pràctica tots els coneixements i la majoria dels visitants van participar amb interès responent les enquestes. Va ser un molt bon dia i una bona oportunitat per interactuar amb el públic, aplicar els coneixements del mòdul professional i obtenir informació en un context real.



Comentaris recents