The Holdovers

Dimarts 5 de març, els alumnes de 4t de l’ESO vam anar d’excursió al cinema Verdi de Barcelona. Vam veure una pel·lícula en versió original com a tasca addicional de l’assignatura d’anglès. El film seleccionat va ser “The Holdovers” o “Els que es queden” en català. L’acció se situa en un internat anomenat Barton durant les vacances de Nadal, on els protagonistes passaran aquestes dates especials amb un professor que no els cau bé. La història ens endinsa en els sentiments i experiències del docent i dels alumnes.

La pel·lícula va ser una mica lenta, però encara que estava en anglès, gràcies als subtítols es va poder entendre bastant bé. També hi havia moments còmics que amenitzaven la visualització de la cinta. Les crítiques dels alumnes van ser bones, però tots destacaven la durada com punt negatiu de l’experiència.

Quan vam acabar, ens vam dirigir cap a la plaça de la vila i vam estar allà fins que es va fer l’hora de marxar-se a casa.

Els alumnes de 4t de l’ESO agraïm molt la sortida perquè vam tenir una experiència més lúdica i vam poder aprofitar per escoltar nadius anglesos. També donem importància a aquests moments diferents que no solem fer dins de classe i ens aporten coneixements valuosos.

Cronistes: Erik López Carrasco i Claudia Martínez Roldán, alumnes de 4t d’ESO