Sortida de 2n d’Activitats Comercial a les botigues de Passeig de Gràcia

El passat 19 de desembre, l’alumnat de 2n curs d’Activitats Comercials, dintre del mòdul de Venda Tècnica, vam anar a Passeig de Gràcia a visitar diverses botigues de luxe: Gucci, Tiffany’s & CO, Emporio Armani i Loewe.

Va ser una jornada molt enriquidora. Aquests comerços usualment tenen un accés limitat, són molt selectives i tenen un aforament limitat.

A Tiffany’s la recepció va ser immillorable, a l’altura del seu prestigi. Ens van donar molta llibertat per descobrir la tenda, que van tancar exclusivament per atendre’ns i poder apreciar-la millor. Ens van explicar la història de la marca, ens van fer una introducció als orígens de la marca i als seus valors i ens van mostrar i deixar subjectar l’un dels seus productes més valorats, un anell de compromís valorat en més de 150.000 €. També ens van mostrar una de les col·leccions de joies més representatives del comerç, elaborada per la difunta dissenyadora i de les més emblemàtiques de la marca: Elsa Peretti.

Següent parada: Loewe. Va ser la tenda més integrada amb l’entorn de les quatre. Mostra molt d’interès per la història i cultura catalanes, especialment per l’etapa modernista. Van ser molt cordials i amables. Ens van ensenyar tota la tenda, la història de les obres d’art que tenen, de Picasso, i ens van explicar la història de la marca i la de l’edifici. Destaca l’impressionant disseny que pots apreciar a la imatge i que va ser creat a mà artesanalment.

A continuació, ens vam dirigir a Emporio Armani, una tenda on l’alta gamma es fusiona amb el bon gust per oferir roba, rellotjes, ulleres de sol i collars de la més alta exquisidesa i sofisticació. L’última visita va ser a la casa Gucci. De seguida ens vam trobar envoltats per una gran decoració de color vermell, sòls emmoquetats i una il·luminació càlida, creant un ambient acollidor per apreciar la qualitat dels seus productes, que criden l’atenció ràpidament, des de la roba fins al calçat.

En resum, una jornada molt completa i emocionant. Durant hores ens vam deixar obnubilar pel món de l’alta gamma i l’exquisidesa. Vam aprendre més sobre les qüestions tècniques i l’argumentari de vendes dels productes de luxe amb mires d’assolir una millor inserció professional.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>