Projecte Col·labora: Nadal 2023

En el marc del Projecte Col·labora que fem a religió amb la residència d’avis del barri hem continuat les visites a la residència durant el primer trimestre amb l’alumnat de religió de 1r i 2n d’ESO.
Hem compartit una estona de convivència amb els avis i àvies de la residència i hem establert un vincle emocional tot compartint treballs manuals, jocs, però sobretot, molta conversa i somriures.

Han estat unes trobades molt emotives i amb moltes ganes de tornar-nos a retrobar el 2n trimestre. A tots se’ns ha fet molt curt!!!

Tant avis com alumnat ja estan comptant els dies per tornar-se a retrobar i compartir vivències.