El coreògraf Roberto Olivan al RB4

El passat 2 de febrer els alumnes de 1r i 2n de batxilllerat escènic vam gaudir de la presència del ballarí professional Roberto Olivan (coreògraf, director de la companyia ROPA, fundador i director artístic del Deltebre Dansa) qui ens va fer una master class de dansa i expressió corporal.

La classe va consistir en tres parts: un escalfament, en el qual van fer jocs; una segona part d’exercicis d’expressió corporal i en la tercera part vam fer una coreografia de dansa contemporània. Els exercicis tenien com a finalitat ser conscient del propi cos a l’hora de fer/imitar moviments específics. La coreografia anava acompanyada de música rap que et feia sentir força i potència.

Ha estat una experiència molt gratificant per haver pogut aprendre i adquirir coneixements d’un professional de la dansa.

Alejandro Dos Santos, alumne de 1r de batxillerat escènic.