AULA D’ACOLLIDA: ANEM AL CINEMA!

Els alumnes de l’aula d’acollida de l’Institut Ramon Berenguer IV van fer la primera sortida del curs fa unes setmanes. Més de vint nois i noies de 1r a 4t d’ESO van anar a Barcelona per veure una pel·lícula en català: Camí a l’escola.
Aquesta pel·lícula explica la història real de nens i nenes de quatre països diferents (el Marroc, l’Índia, l’Argentina i Kenya). Tots ells han de fer un viatge llarg i perillós per arribar a l’escola i poder estudiar. Després del cinema, el grup va caminar fins a la Sagrada Família i van veure per fora l’obra d’Antoni Gaudí: La Sagrada Família.

Autors de l’article: alumnes de l’aula d’acollida