1r Premi de Halloween: Laser Tag

El passat 19 de gener, els alumnes de la classe de Batxillerat de 2n C vam anar al centre recreatiu Làser King a Badalona. La sortida estava relacionada amb l’assignatura de Tutoria com a premi per haver guanyat el concurs de disfresses de Halloween.

Vam anar en transport públic fins al local, i una vegada allà, ens vam dividir en grups. Cada grup va decidir el mode de joc al qual volia jugar i, d'aquesta manera, va començar la diversió. Un cop tots els grups van acabar les seves respectives partides i després d’haver-nos-ho passat tan bé, vam decidir fer una segona ronda per part nostra.

Sincerament, creiem que va ser una experiència única i inoblidable, ja que vam passar una molt bona estona com a grup classe i els riures no van faltar en cap moment.

Lucía Frutos, alumna de 2n de batxillerat C.