Visita al Saló del Turisme B-Travel

El passat divendres dia 24 de març, els alumnes del cicle superior de màrqueting i publicitat de l’institut Ramon Berenguer IV, van tenir l’oportunitat de visitar el saló de turisme B Travel a Barcelona.
Els alumes van quedar perplexos en veure la gran quantitat d’estands de ciutats, comunitats autònomes i països, alguns dels més exòtics. En aquestes instal·lacions els van proporcionar informació sobre les millors rutes i escapades a realitzar.
A més d’oferir informació detallada, també els van repartir prospectes i articles de promoció comercial. Sorprenentment, aquesta fira comptava amb un sorteig en què els visitants podien participar, si obtenien tots els segells que es requerien en el butlletí que s’havia proporcionat.
Aquesta sortida ha estat un aprenentatge, no solament pel que fa a la diversitat de propostes culturals, sinó també a qüestions tècniques de màrqueting, com per exemple el disseny, embalatge, etc. Els alumnes del cicle de màrqueting i publicitat van treure profit de l’activitat, ja que els va permetre conèixer una situació real en què l’objectiu era la captació de públic i la recomanació d’indrets d’interès turístic.

Autora: Ainhoa Pueyo de 1º Màrqueting i Publicitat