Viatgem a Andorra amb 2n de batxillerat

Els passats dies 29 i 30 de març els alumnes de 2n batxillerat vam visitar Andorra acompanyats dels tutors.

Estàvem impacients i entusiasmats per fer el nostre últim viatge amb els companys i els professors. L’autocar ens va recollir a l’institut a les 11.30 aproximadament. Una vegada dins, ens vam relaxar una mica i va començar l’aventura. Ens vam aturar per dinar al voltant de les 13.30 h i vam continuar el viatge. Vam arribar a Andorra a les 16.00 h i ens vam preparar a l’hotel per després anar a Caldea. El circuit exterior de Caldea és fabulós, no me’l puc imaginar de nit i nevant, com de bonic que pot arribar a ser, tota una experiència! A la tornada vam sopar ràpid i ens vam preparar per sortir de festa a una discoteca. Hi havia una sala amb una diana i ens vam divertir moltíssim!

Al segon dia, van obrir la cuina a les 8:45 h i tothom va baixar a agafar energia per al dia que ens esperava. Vam anar fins al centre d’Andorra, i vam aprofitar per passejar, fer algunes compres … En el viatge de tornada, una noia de batxillerat A va fer un discurs molt bonic, agraint als professors i als alumnes aquest meravellós viatge de final de curs. Va ser un viatge inoblidable!

Cronistes: Gisela Pérez i Emma Sánchez, alumnes de 2n de batxillerat B